Analityka internetowa z Semergy

Zastanawiasz się, czy dobrze wykorzystujesz budżet w poszczególnych kanałach marketingowych? Nie wiesz, czy właściwie skonfigurowałeś konto Google Analytics? Chcesz wdrożyć nowe narzędzia analityczne? Dobrze trafiłeś! Pomogą Ci w tym nasi analitycy. Zbadają Twoją stronę, profile w social mediach oraz narzędzia, z których korzystasz do zbierania danych. Podpowiedzą, co działa dobrze, a co można jeszcze poprawić.
Bezpłatna konsultacja
analityka

Na czym polega analityka internetowa?

Poprawnie wdrożone narzędzia analityczne umożliwiają zbieranie wiarygodnych danych dotyczących Twojej strony internetowej i prowadzonych działań marketingowych. Możesz dzięki nim mierzyć aktywność klientów i tworzyć grupy odbiorców, co usprawnia wiele zadań. Samo zainstalowanie narzędzi zazwyczaj nie jest trudne, ale ich poprawna konfiguracja to już wyzwanie.

W analizie internetowej możesz wykorzystywać między innymi:

1.

Google Analytics

2.

pixel Facebooka

3.

Google Tag Manager

4.

tagi Google Ads

5.

kody Google Optimize

6.

kody Hotjar

Im więcej danych o użytkownikach swojej strony chcesz zbierać, tym bardziej skomplikowane wdrożenie i konfiguracje będą Ci potrzebne. Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom.

Co zyskujesz?

Checkbox
Pewność, że narzędzia działają prawidłowo
Checkbox
Skuteczność w zbieraniu danych
Checkbox
Wiarygodne dane do podejmowania decyzji biznesowych
Checkbox
Dostęp do nowych informacji na temat strony
Checkbox
Wzrost efektywności procesów marketingowych
4-4

Jak działamy?

Mamy świadomość, jak ważne w biznesie jest pozyskiwanie wiarygodnych danych. W ramach audytu badamy więc kluczowe wskaźniki wpływające na działanie Twojej strony i narzędzi, z których korzystasz do jej analizy. Wnioski przedstawiamy w postaci czytelnego raportu zawierającego wskazówki i rekomendacje.

Przeprowadzamy nawet zaawansowane wdrożenia i konfiguracje narzędzi. Działamy elastycznie, uwzględniając unikalność Twojej strony internetowej klienta, specyfikę branży, którą reprezentujesz, i zasięg Twojej działalności.

Możemy przyjrzeć się także UX Twojej strony. Taka analiza wskaże, czy strona jest wygodna dla użytkowników, czy nie mają problemu z nawigacją, znalezieniem informacji lub wypełnieniem formularza.

 

Jakie firmy zleciły nam analitykę?

Dołącz do naszych klientów!

Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
Logotyp
cta2

Przekonaliśmy Cię? Mamy nadzieję, że tak. Niezależnie czy jesteś gotowy do rozpoczęcia z nami współpracy, czy masz jeszcze jakieś pytania, zachęcamy Cię do kontaktu.

Chcę porozmawiać o analityce internetowej